Zespół

Anna Banaszkiewicz
Wykształcenie i kwalifikacje:
- Logopeda
- Neurologopeda
- Terapeuta integracji sensorycznej
- Certyfikowany instruktor masażu Shantala
- Terapeuta miofunkcjonalny
- Terapeuta karmienia
- Wykładowca wczesnej profilaktyki logopedycznej w Olsztyńskiej Szkole Wyższej
Doświadczenie zawodowe:
- Praca z dziećmi od okresu niemowlęcego do wieku szkolnego
- Terapia zaburzeń obszaru orofacjalnego, napięcia mięśniowego, ssania, przeżuwania, połykania i wybiórczości pokarmowej
- Prowadzenie terapii logopedycznej i neurologopedycznej w gabinecie „Kraina Uśmiechu” w Olsztynie
Zakres pracy terapeutycznej:
- Terapia miofunkcjonalna
- Masaż Shantala
- Elektrostymulacja
- Kinesiotaping logopedyczny
- Terapia metodą Castillo Moralesa
- Terapia integracji sensorycznej
- Dodatkowe informacje:
Ukończone kursy i szkolenia:
- Terapia ustno-twarzowa i jej wpływ na rozwój funkcji pokarmowych i mowę u dzieci z grupy ryzyka i dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi
- Terapia zaburzeń obszaru ustno-twarzowego, jedzenia i picia w wieku dziecięcym MET
- Miofunkcjonalna terapia wg A. Kittel
- Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg integracji odruchów dr Sally Goddard
- Diagnoza i terapia zaburzeń mowy dziecka z rozszczepem warg i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna
- Metoda ruchu rozwijającego wg Weroniki Sherborne
- Elastyczny, terapeutyczny taping zgodnie z podejściem Esther de Ru
- Wykorzystanie elektrostymulacji w terapii pacjentów z wadami twarzoczaszki
- Ankyloglossia u noworodków i niemowląt
- Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej
- Dynamic Neuromuscular Stabilization
- Polskie Stowarzyszenie Castillo Moralesa – Kurs Castillo Moralesa
- Metoda Crafta – Craniofacial Therapy Academy – techniki czaszkowo-żuchwowe
- Kurs Instruktorski – Metody Butejki
O mnie:
Z pasją i zaangażowaniem prowadzę terapię logopedyczną, neurologopedyczną oraz integracji sensorycznej, dostosowując metody pracy do indywidualnych potrzeb każdego pacjenta. W mojej pracy kieruję się holistycznym podejściem, analizując funkcje prymarne, napięcia mięśniowe, odruchy pierwotne oraz budowę anatomiczną narządów artykulacyjnych. Wierzę, że tylko szczęśliwe dziecko będzie chciało dalej zdobywać świat, dlatego dbam o to, aby moje terapie były nie tylko skuteczne, ale również przyjazne i pełne radości.
Kraina Uśmiechu

Magdalena Kochańska
Wykształcenie i kwalifikacje:
- Neurologopeda
- Terapeuta integracji sensorycznej
- Specjalista wczesnej interwencji logopedycznej
- Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
- Pedagog specjalny
- Instruktor masażu Shantala
- Terapeuta AAC
Doświadczenie zawodowe:
- Diagnoza i terapia neurologopedyczna noworodków, niemowląt oraz małych dzieci z opóźnieniami i zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji
- Terapia karmienia – wspomaganie przyjmowania pokarmów i rozwój funkcji oralnych
- Terapia dzieci z wyzwaniami rozwojowymi, w tym z wykorzystaniem AAC
- Terapia miofunkcjonalna pacjentów ortodontycznych – oddychanie, połykanie, artykulacja
Zakres pracy terapeutycznej:
- Terapia neurologopedyczna i logopedyczna
- Terapia karmienia i funkcji prymarnych
- Terapia miofunkcjonalna
- AAC – alternatywne i wspomagające metody komunikacji
- Masaż logopedyczny i techniki osteopatyczne
- Masaż Shantala
- Elektrostymulacja
- Taping terapeutyczny
- Terapia ręki
- Logorytmika
- Terapia sensoryczna i logosensoryczna
- Ukończone kursy i szkolenia (wybrane):
- Innowacyjne metody elektrostymulacji (zewnętrzna i wewnętrzna)
- Elastyczny terapeutyczny taping w logopedii i neurologopedii
- Autorskie podejście do mioterapii – Ewelina Mendala-Kwoczek
- Terapia małego dziecka z autyzmem – J. Pałasz
- AAC – Ewa Grzelak
- Funkcja połykania, oddychania i stabilizacji postawy w terapii
- Diagnoza skróconych wędzidełek, odruchów oralnych, opieka nad niemowlęciem – M. Machoś
- Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej wg zasad motorycznego uczenia
- Terapia miofunkcjonalna wg Kittel oraz programy kompleksowe
- Werbogesty – A. Gładowicz-Bojarska
- Neurorehabilitacja twarzoczaszki (AWI)
- INPP
- Logosensoryka
- Terapia ręki (I i II stopień)
- Logorytmika
- Terapia stawu skroniowo-żuchwowego
- Kurs instruktorski – masaż Shantala
O mnie:
„Terapia to nie tylko praca, to wspólna podróż, w której każdy mały postęp prowadzi do wielkich zmian.”
W pracy terapeutycznej kieruję się indywidualnym podejściem do każdego pacjenta. Moim celem jest wspieranie dzieci i dorosłych oraz ich rodzin w przezwyciężaniu trudności i rozwijaniu pełnego potencjału. Regularnie uczestniczę w szkoleniach, by zapewnić najwyższą jakość terapii i pracować w zgodzie z aktualną wiedzą i dobrymi praktykami terapeutycznymi.

Jolanta Łapoć
Wykształcenie i kwalifikacje:
- Magister pedagogiki (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski)
- Logopeda i neurologopeda (specjalizacja – Uniwersytet Gdański)
- Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
- Pedagog specjalny
- Terapeuta Integracji Sensorycznej
- Instruktor masażu Shantala
- Terapeuta AAC
Doświadczenie zawodowe:
- Praca z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami artykulacyjnymi, niedosłuchem, afazją
- Terapia neurologopedyczna dzieci i dorosłych
- Terapia karmienia i funkcji oralnych u niemowląt
- Wspomaganie rozwoju komunikacji (również z wykorzystaniem AAC)
- Terapia pacjentów ortodontycznych w zakresie miofunkcjonalnym
Zakres pracy terapeutycznej:
- Terapia logopedyczna i neurologopedyczna
- Terapia karmienia
- Terapia miofunkcjonalna
- Terapia bilateralna
- Terapia ręki
- Elektrostymulacja
- Kinesiotaping logopedyczny
- Masaż Shantala
Dodatkowe informacje:
- W trakcie specjalistycznego kursu Terapii Czaszkowo-Krzyżowej (podejście biodynamiczne)
- Ukończone liczne szkolenia z zakresu:
- Funkcji oralnych, miofunkcjonalnych, oddechu, masażu logopedycznego
- AAC, karmienia, wędzidełek, diagnozy niemowląt
- Werbo-grafiki, neurorehabilitacji, logorytmiki
- INPP, Logosensoryki, terapii ręki
- Terapia małego dziecka z autyzmem
- Terapia dziecięcej apraksji mowy, afazji motorycznej
O mnie:
Terapia to dla mnie nie tylko praca, ale wspólna podróż, w której każdy mały postęp prowadzi do wielkich zmian. Moją misją jest wspieranie dzieci i ich rodzin w rozwoju i pokonywaniu trudności, z poszanowaniem ich indywidualnych potrzeb.

Małgorzata Bułkowska
Wykształcenie i kwalifikacje:
- Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
- Oligofrenopedagog
- Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej
- Instruktor masażu Shantala
- Terapeuta ręki PTR© (I i II stopnia)
- Terapeuta integracji bilateralnej
Doświadczenie zawodowe:
- Praca z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
- Terapia dzieci z autyzmem i niepełnosprawnościami sprzężonymi
- Prowadzenie zajęć w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju oraz Programu „Za życiem”
Zakres pracy terapeutycznej:
- Terapia ręki
- Terapia integracji sensorycznej i bilateralnej
- Masaż Shantala
- Dodatkowe informacje:
- Ukończony Szkolny Program Interwencyjny INPP
- Terapia neurotaktylna MNRI®
- Komunikacja Makaton®
- Metoda Dobrego Startu (I i II stopień)
- Kurs Montessori dla pedagogów
- Trener TUS I i II stopnia (również dla dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera)
- Kurs Smyko-Multisensoryka®
- W trakcie kursu Terapii Czaszkowo-Krzyżowej (podejście biodynamiczne) – planowany certyfikat w 2025 r.
O mnie:
Praca z dziećmi daje mi ogromną satysfakcję i radość. Ich postępy i uśmiech są dla mnie największą nagrodą i potwierdzeniem, że podjęłam właściwą drogę zawodową.

Paula Gębicka
Wykształcenie i kwalifikacje:
- Psycholożka dziecięca
- Psychoterapeutka dzieci, młodzieży i rodzin w trakcie całościowego szkolenia w nurcie humanistyczno-doświadczeniowym
Doświadczenie zawodowe:
- Ponad 12 lat pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzinami
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi, placówkami edukacyjnymi i ochrony zdrowia psychicznego
- Wolontariat zagraniczny (Gruzja) – rozwój kompetencji międzykulturowych
Zakres pracy terapeutycznej:
- Terapia dzieci od okresu okołoporodowego do wieku szkolnego
- Konsultacje psychologiczne dla rodziców
- Terapia indywidualna dzieci i młodzieży
- Prowadzenie Treningów Umiejętności Społecznych
O mnie:
W swojej pracy kieruję się empatią i uważnością na potrzeby drugiego człowieka. Wierzę, że autentyczna relacja i zrozumienie mogą stać się fundamentem trwałych zmian i rozwoju emocjonalnego dzieci oraz ich rodzin.
Program "Za Życiem"
Sprawdź jakie uprawnienia przysługują ci w ramach ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin w programie „Za życiem”.

Kraina Uśmiechu
Centrum logopedyczne i integracji sensorycznej
Kraina Uśmiechu to gabinet, który powstał aby w profesjonalny sposób pomagać małym i większym Pacjentom pokonywać trudności w komunikowaniu się i mówieniu.
Godziny otwarcia:
poniedziałek: 08:00-17:00
wtorek: 08:00-17:00
środa: 08:00-17:00
czwartek: 08:00-17:00
piątek: 08:00-17:00
Nasz adres:
Kutrzeby 5A
10-693 Olsztyn